Thursday, March 19, 2009

Jeg kom lige til........

............eller jeg mener..........jo, jeg kom faktisk lige til!!!!!!!!! Jeg havde bestemt mig for at skulle ud at suse lidt idag - dankortet brændte lidt i pungen (det kan enhver jo være udsat for i større eller mindre grad!!), så jeg følte ligesom, jeg var nødt til at gøre eet eller andet!! Jeg havde forleden set et par FEDE Gedigio-sko i en butik i Torvegade, så idag tog jeg ind for at besigtige varen lidt nærmere. Desværre laves det skomærke kun til og med str. 41, og det er af og til liiiige i underkanten af, hvad mine fødder bryder sig om. Så jeg måtte gå igen med uforrettet sag. Men.............nu er jeg jo ikke sådan lige at slå af pinden, i hvert fald ikke hvad fodtøj angår, og vi HAR jo butikken over dem alle her i byen, nemlig L´Carda i Kirkegade. Jeg tænkte ved mig selv, at jeg da bare lige kunne gå forbi, der var sikkert slet ikke noget, jeg brød mig om, og var der alligevel det, passede størrelsen sikkert ikke!!!!!!!!! Hmmmmmmmmm, den holdt så ikke idag. Jeg kunne have købt mig mere end fattig derinde, for der var GODT NOK mange sko, der lige faldt i min smag. Jeg faldt bl.a. for dette par, som jeg simpelthen bare måtte eje!!
Den opmærksomme læser vil nok have bemærket, der er 2 skoæsker på billedet!!!!!!!!
Og ja, det er helt korrekt. Jeg fik nemlig lige tilbudt dette restpar til en billig penge (under halv pris, og DET må man altså ikke sige nej til!!)

Så nu har fruen altså 2 nye par sko - det bliver ikke meget bedre! Og jo, jeg TRÆNGTE virkelig til sko - osse selvom jeg kender een, der vil sige det stik modsatte. Men det har han altså ikke en døjt forstand på;-))

4 comments:

Anonymous said...

Aha, da skjønte jeg forrige innlegg om skoene. Nå kan du spinne garn som passer til det andre skoparet. :) Så langt har ikke jeg tenkt, men det var kanskje noe for meg og.

Unknown said...

Ja - jeg synes faktisk også RIGTIG godt om at skulle spinde og lave et stykke tilbehør, der passer til en bestemt sko!! (Og så har jeg jo også en passende undskyldning for at skulle ud og finde ENDNU flere smukke sko, ha-ha)
Rigtig god weekend, Bloggspinner;-)

Anonymous said...

Ihhhh hvor var det godt, at jeg ikke havde tid til at gå på indkøb, da jeg i sidste uge var hjemme i Esbjerg!! Og nu sidder jeg så igen her i CH, hvor skomoden overhovedet ikke passer mig!

Hilsen fra Hanne.

Unknown said...

Hej Hanne. Min erfaring siger mig, at når jeg ser noget - sko såvel som andre ting - som bare er LIGE i øjet, så gælder det om at få det købt!!!!!! Det er FRYGTELIGT besværligt at komme hjem og skulle afsted een gang til efter det! Så jeg lader ALDRIG gode ting stå tilbage.