Monday, May 18, 2009

Ovenpå en herlig weekend.......

................er det faktisk lidt underligt sådan bare at kunne gå rundt og holde en fridag. Jeg mener, der har slet ikke været noget, der har hastet idag - jeg har bare skulle overholde et par aftaler med bl.a. min tandlæge. Jeg har også fået lavet aftryk til et par høreværn, dem glæder jeg mig til at få. Derudover har jeg været ude at løbe en lille morgentur samt fået sendt et farvesæt til en kunde og en portion byttegarn og -fibre til en spindeven i Norge.
Men det er jo stadig Uldfestivalen, der rumler i mit hoved - hvor var det bare SKØNT at være i Saltum som sædvanligt. Hele byen er feststemt sådan en weekend, alle virker til at være engageret på den ene eller anden måde, og der var MASSER af besøgende. Her kommer lige et par glimt fra nogen få af standene:

Et par af Birthe Sahl´s smukke, smukke brocher - jeg måtte naturligvis eje een!!
Og her er Birthe ved sin stand.Min stand med masser af knald på farverne som sædvanligt.

Jeg behøver vel ikke skrive, dette får er
Cathrines værk?


Jeg havde fri udsigt til denne herlige stand - i hvert fald inden der begyndte at komme kunder. Det var lige til at blive glad af at stå og se på alle disse smukke farver garn.
Det har været en aldeles pragtfuld weekend - udenfor "åbningstiden" har jeg hygget igennem med Connie, Kirsten og Susanne - og i løbet af de 14 timer, der alt i alt har været åbent til Uldfestival, har jeg nået at hilse på SÅ mange kendte ansigter. Tak til alle jer, der kiggede forbi - det var dejligt at hilse på jer. Og til alle jer, der ikke nåede at komme til Saltum i år, så håber jeg, vi ses deroppe næste år. Det er hele turen værd, kan jeg godt love jer.

4 comments:

Birthe P said...

Åh, hvor må det ha' været en skøn weekend! På en måde er jeg smadder-ærgerlig over at jeg ikke tog med derop i år - på den anden side var det vist klogt nok..
Regnvejrs-hilsner fra Birthe :-)

Unknown said...

Jo Birthe, du kan tro, vi havde en skøn weekend. Men det er nu sjovest at være afsted, når man ikke har andet, der presser på. Så det VAR nok bedst, du blev i Ry, selvom vi savnede dig frygteligt!!

Knus fra Karin

Ulla said...

Øj det ser lækkert ud. Jeg må hellere lokke mand og barn med på langfart til næste år.

Unknown said...

Ulla - I skal være noget så hjerteligt velkomne. Faktisk var der arrangeret øl-smagning i år, så der er også tænkt lidt på mændene. Det kræver blot lidt planlægning og en forhånds-tilmelding. Men var det ikke lige noget for gemalen? Og datteren kan jo ligeså godt få lært at blive kvalitetsbevidst med det samme - det er hun vel allerede?