Sunday, January 14, 2007

En heldig kartoffel.......





Prøv lige at se, hvor heldig jeg har været! Jeg har nemlig fået dette kit til en broderet pude i julegave af mine forældre. Motivet er, som I kan se, en aubergine, og det bliver simpelthen herresjovt at sy puden, som er designet af Kaffe Fassett. Og jeg ved, hvad jeg taler om - jeg har nemlig allerede syet een pude efter samme princip - en blomkålspude. Flotte er disse puder altså. Problemet med blomkålspuden er sådan set bare størrelsen - i den gamle kro-stol, som er et stykke arvegods - ryger puden nemlig hele tiden bagud. Heldigvis er aubergine-puden meget større, faktisk nærmest på størrelse med en hovedpude. Og den vil passe helt perfekt i stolen sammen med den patchwork-knæplaid, som min mor har syet til mig.


1 comment:

Anne-Sophie said...

Kære med-broderi-entusiast ❤️
Jeg vil så gerne brodere blomkålspuden til en veninde, men kan ikke finde mønstret nogen steder. Du skulle vel ikke have gemt det? Håbefulde hilsener, Anne -Sophie