Sunday, January 28, 2007

Så blev silkegarnet færdigt.


Så blev silkegarnet omsider færdigt. Jeg har spundet det forholdsvis tyndt og har derefter navajo-tvundet det, så det er altså blevet et 3-trådet garn med en løbelængde på ca. 3800 m/kg. Nu skal jeg så bare have det pakket, så jeg kan få det sendt afsted til kunden imorgen. Jeg lovede det færdigt engang i løbet af uge 5, og det passer da sådan set meget godt.
Dagen idag er blæsende med regnbyger ind imellem, og det er derfor helt perfekt vejr til den æbletærte med flødeskum og en god kop the til, som vi nu skal til at indtage. Og ellers skal resten af dagen vist blot gå med at lave og skrive invitationerne til min mands 50-års fødselsdag. Det bliver ikke noget vildt, vi holder festen herhjemme; men derfor skal invitationerne jo alligevel være ordentlige, og selvfølgelig vil jeg selv lave dem. Jeg shoppede jo i Panduro Hobby, da jeg var på besøg hos min søster, så derfor har jeg gode materialer at gøre med...........

No comments: