Friday, January 12, 2007

Projekter, der skal færdiggøres.......


Dette er eet af de projekter, jeg meget snart vil have gjort noget ved. For jeg er faktisk ikke kommet et hak videre, siden jeg tog dette billede, og det er temmelig længe siden. Det er smaddersjovt at lave freeform-hækling og strik, man kan få brugt nogen af alle de rester, man (måske!) har, og man kan for alvor lege med farver. Altsammen ting, som jeg holder rigtig meget af. Ja, altså - dét der med at få brugt resterne har jeg måske nok en smule svært ved, og hva´ så?????
Men foreløbig er jeg altså nødt til lige at koncentrere mig om babytøj - det kan nu heller ikke tage så lang tid at kreere noget sådant - det skal jo heldigvis ikke være ret stort;-))

3 comments:

Sus said...

Hej Karin
Velkommen til blogland, du er blevet bloglinet, det er også meget lettere at følge med når vi hele tiden får opdateringer på når der sker noget på siden.
Tak for sidst
Sus

Birthe P said...

Hej Karin!
Tillykke med bloggen :-) Jeg vil følge den nøje..
Dit Free-form ser rigtig spændende ud - hvad skal det blive til?

Silkemor said...

Hej Karin

Tillykke med din blog. Du er også blevet bloglinet hos mig, så jeg kan følge dig og dine tekstile islæt:-)

Kh Kirsten