Monday, January 15, 2007

Strikkeprøve af LÆKKER silke fra USA


Et af denne 1. feriedags projekter var at få lavet en strikkeprøve med Regal Silk fra USA. Det kom med i en pakke, der alligevel skulle afsted mod Danmark. Og hold da lige op for noget lækkert garn............. Det er bare så smukt og lækkert og blødt - opskriften til denne top er købt med PayPal via Nettet, og så kan det vist ikke blive meget nemmere. Og ideen har jeg fået fra Ullas blog - Ulla er så heldig at have en mand, der kan finde på at bestille sådanne lækkerier som en fin overraskelse........
Derudover er jeg blevet færdig med at spinde 100 g garn til en kunde - garnet hænger nu til tørre. Og så skal jeg ellers snart igang med min aubergine-pude, have gjort barselsgaven, der skal bruges næste tirsdag færdig samt ind og have en ORDENTLIG slummer på sofaen. Det kan vel ikke være for meget, når man har ferie, vel???
Spindeforeningens hjemmeside er åben for tilmelding - siden er dog stadig helt ny og under opbygning det næste stykke tid, så hav venligst lidt tålmodighed med os. Men jeg kan love jer for, der bliver arbejdet hårdt på at få alle detaljer til at falde på plads.

No comments: