Tuesday, September 9, 2008

Rokken snurrer lystigt.

Jeg har nemlig travlt med at forberede workshoppen til årets spindetræf i Ølufvad. Den hedder "Brug dine rester" og for at der er noget sjov ved sådan en workshop, skal der også være noget konkret at vise frem. Så både kartemaskine og rok har været igang idag. Og håndtenen også, såmænd. Det er nu rart med lidt afveksling i arbejdsstillingen ind imellem, og selvom jeg også af og til holder kaffepause;-)) er det nu godt at komme op at stå lidt af og til. Og sådan en lille portion fibre på 10-15 g kan man jo hurtigt spinde på en lækker håndten.
Jeg har desuden været i haven idag - vejret har jo været helt vidunderligt, og det skal så afgjort nydes. Så nu er både solbær, figen, roser og stikkelsbær blevet nogen grene kortere - det gør altså så godt at få tyndet lidt ud rundt omkring. Desuden har jeg fået luget et par højbede og pudset lidt af rundt omkring, så nu kan regnen bare komme, kan den. Jeg har RIGELIGT at gøre indendørs det næste stykke tid.

No comments: